Paczkomaty InPost oraz PaczkoPunkty InPost zlokalizowane są zarówno w dużych miastach jaki małych miasteczkach oraz na obszarze wiejskim. Paczkomaty i paczko punkty są zlokalizowane najczęściej przy stacjach benzynowych, hipermarketach, galeriach handlowych, w okolicy lokalnych sklepów lub w okolicy innych lokalizacji rozpoznawanych przez lokalną społeczność. W paczkomacie InPost można wygodnie nadać i odebrać przesyłkę 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Lokalizację punktów w prosty sposób znajdziesz przez wyszukiwarkę na naszej stronie.
Przed nadaniem zapakuj paczkę
Nadanie przesyłki w paczkomacie jest bardzo proste. Po pierwsze należy zapakować przesyłkę. W tym wypadku należy pamiętać, iż w przypadku paczkomatów są pewne ograniczenia związane z wagą oraz wymiarami przesyłki. Maksymalna waga paczki nie może przekraczać 25 kg. Maksymalne wymiary paczki nie mogą przekraczać 64 cm x 41 cm x 38 cm. Większa paczka po prostu nie zmieści się w paczkomacie.
Ustal lokalizację paczkomatów
Po zapakowaniu paczki należy ustalić z odbiorcą przesyłki lokalizację paczkomatu do którego paczka ma być dostarczona. Należy też wybrać paczkomat w którym chcemy umieścić paczkę. Lokalizację paczkomatów możemy ustalić podczas wypełniania formularza lub w zakładce znajdź paczkomat. Należy pamiętać, iż aby paczka mogła zostać nadana i odebrana koniecznie należy podać w formularzu numer telefonu nadawcy i odbiorcy paczki.
Wydrukuj dokument transportowy
Dokument transportowy (czy też list przewozowy lub etykieta) zawiera niezbędne informacje do realizacji doręczenia przesyłki. Towarzyszy każdej przesyłce na jej trasie. Dokument transportowy zostanie wygenerowany po opłaceniu zamówienia i wysłany do nadawcy e-mail'em. Dokument transportowy należy więc samodzielnie wydrukować i przykleić do opakowania przesyłki przed nadaniem przesyłki w paczkomacie.
Cennik Paczkomat InPost
Sprawdź cennik Paczkomat InPost na przesyłki nadawanie w paczkomatach i paczko punktach. W ramach tej usługi nadasz przesyłkę w paczkomacie lub paczko punkcie InPost. Cenny w cenniku Paczkomat InPost zawierają wszystkie opłaty dodatkowe związane z transportem oraz zawierają podatek VAT. Do ostateczniej ceny może zostać dodana prowizja za obsługę płatności. Wartość prowizji zostanie obliczona w podsumowaniu zamówienia.
Usługi
Polska Gabaryt A [do 25 kg] [64 x 8 x 38 cm] Paczkomat InPost
Usługi krajowe Dopłata za wydruk etykiety Paczkomat InPost
8,13 zł netto
10,00 zł brutto
Dopłata jest stosowana w przypadku gdy nadawca przesyłki nie wydrukował i nie przykleił do przesyłki wygenerowanych przez serwis dokumentów transportowych (etykiety), a etykieta została wydrukowana w punkcie lub przez kuriera
Dopłata jest stosowana w przypadku nadania lub próby nadania przesyłki, której parametry rzeczywiste przekraczają dopuszczalne parametry przesyłki dla danego jej rodzaju oraz przewoźnika określone w Załączniku nr 2 do Regulaminu
Usługi krajowe Nadanie lub próba nadania przesyłki zawierającej towary wyłączone z przewozu Paczkomat InPost
406,50 zł netto
500,00 zł brutto
Dopłata jest stosowana w przypadku nadania lub próby nadania przesyłki, która zawiera towary wyłączone z przewozu określone w Załączniku nr 2 do Regulaminu
Przeadresowanie przesyłki w trakcie wykonywania usługi
100% usługi podstawowej
Zwrot do nadawcy
100% usługi podstawowej
Magazynowanie przesyłki za każdy dzień
12,20 zł
15,00 zł
Anulowanie przesyłki
12,20 zł
15,00 zł
Dopłata za wydruk etykiety 2)
8,13 zł
10,00 zł
Deklaracja parametrów przesyłki niezgodnych ze stanem faktycznym
406,50 zł
500,00 zł
Nadanie lub próba nadania przesyłki niespełniającej dopuszczalnych parametrów 3)
406,50 zł
500,00 zł
Nadanie lub próba nadania przesyłki zawierającej towary wyłączone z przewozu 4)
406,50 zł
500,00 zł
Weryfikacja wagi / wymiarów / kształtu przesyłki
20,33 zł
25,00 zł
Wykonanie powtórnego przelewu
17,48 zł
21,50 zł
Zmiana elementu pobrania
17,48 zł
21,50 zł
Dopłata za pobranie opłacone kartą 5)
2% wartości pobrania
1) Dyspozycja zwrotu pobrania zostanie przekazana do realizacji w terminie do 30 dni roboczych od daty dostarczenia przesyłki2) Dopłata jest stosowana w przypadku gdy nadawca przesyłki nie wydrukował i nie przykleił do przesyłki wygenerowanych przez serwis dokumentów transportowych (etykiety), a etykieta została wydrukowana w punkcie lub przez kuriera3) Dopłata jest stosowana w przypadku nadania lub próby nadania przesyłki, której parametry rzeczywiste przekraczają dopuszczalne parametry przesyłki dla danego jej rodzaju oraz przewoźnika określone w Załączniku nr 2 do Regulaminu4) Dopłata jest stosowana w przypadku nadania lub próby nadania przesyłki, która zawiera towary wyłączone z przewozu określone w Załączniku nr 2 do Regulaminu5) Dopłata pobierana jest gdy odbiorca przesyłki opłacił zadeklarowaną wartość pobrania kartą płatniczą lub wybrał inną od gotówki formę płatności
Masz paczkę do wysłania? Ostatnie zakupy nie spełnimy Twoich oczekiwań lub chcesz zwrócić nietrafiony prezent lub zwrócić nietrafione zakupy do sklepu? Skorzystaj z prostego formularza i zamów kuriera lub nadaj paczkę w punkcie lub paczkomacie. Skorzystaj z opcji szybkich nadań. To prosty i szybki sposób na wysyłkę paczki.
Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.