Cennik Paczkomat InPost


Sprawdź cennik Paczkomat InPost na przesyłki nadawanie w paczkomatach i paczko punktach. W ramach tej usługi nadasz przesyłkę w paczkomacie lub paczko punkcie InPost. Cenny w cenniku Paczkomat InPost zawierają wszystkie opłaty dodatkowe związane z transportem oraz zawierają podatek VAT. Do ostateczniej ceny może zostać dodana prowizja za obsługę płatności. Wartość prowizji zostanie obliczona w podsumowaniu zamówienia.

Paczkomat InPost

Informacje o przewoźniku InPost - InPost to Polski przewoźnik, który jako pierwszy uruchomił w Polsce sieć samoobsługowych i całodobowych punktów nadań i odbiorów przesyłek znanych pod nazwą Paczkomat. Sieć punktów nadań i odbiorów obejmuje również PaczkoPunkty InPost. Paczkomaty i PaczkoPunkty InPost zlokalizowane są obecnie w wielu miejscowościach, a ich sieć się ciągle rozrasta. W chwili obecnej paczkomaty i paczko punkty można znaleźć praktycznie wszędzie zarówno w dużych miastach jaki małych miasteczkach oraz na obszarze wiejskim. Paczkomaty i paczko punkty są zlokalizowane najczęściej przy stacjach benzynowych, hipermarketach, galeriach handlowych, w okolicy lokalnych sklepów lub w okolicy innych lokalizacji rozpoznawanych przez lokalną społeczność.

Lokalizacje punktów - Paczkomaty i PaczkoPunkty zlokalizowane są na terenie Polski. Lokalizację paczkomatu lub paczko punktu można sprawdzić na mapie w wyszukiwarce paczkomatów.

Obsługiwane typy przesyłek - Paczkomaty i PaczkoPunkty obsługują nadania i doręczenia kopert oraz paczek.

Obsługiwane rodzaje opakowań - Paczkomaty i PaczkoPunkty obsługują nadania i doręczenia wyłącznie przedmiotów zapakowanych w opakowania standardowe czyli opakowania kartonowe o kształcie prostopadłościanu.

Przedmioty zapakowane w opakowania niestandardowe czyli opakowania o kształcie cylindrycznym, okrągłym, owalnym, nieregularnym z wystającymi elementami, które wymagają specjalnej obsługi w czasie transportu nie są obsługiwane w sieci paczkomatów i paczko punktów.

Więcej informacji na temat rodzajów opakowań można znaleźć w zakładce pomoc. Informacje dotyczące parametrów przesyłek, sposobów pakowania oraz towarów wykluczonych z przewozu znajdują się w zakładce Parametry Przesyłek.

Przesyłki za pobraniem - Sieć paczkomatów oraz wybrane paczko punkty obsługują przesyłki za pobraniem. Przesyłka za pobraniem to opcja w której Nadawca ustala z Odbiorcą, iż opłata za przesłany towar lub przedmiot zostanie pobrana przez Paczkomat InPost podczas gdy Odbiorca będzie odbierał przesyłkę z paczkomatu lub gdy Odbiorca będzie odbierał przesyłkę w paczko punkcie. Kwota, którą Paczkomat InPost pobierze od Odbiorcy przy odbieraniu przesyłki lub kwota, która zostanie od Odbiorcy przesyłki pobrana w paczko punkcie, zostanie przekazana przelewem bankowym na wskazane konto bankowe Nadawcy. Nasz serwis nie obsługuje przesyłek z opcją doręczenia za pobraniem.

Ubezpieczenie przesyłki - przesyłki nadawane w Paczkomacie lub PaczkoPunkcie InPost mogą być dodatkowo ubezpieczone. Ubezpieczenie przesyłki to opcja która umożliwia ubezpieczenie przesyłki podczas transportu. Zakres ubezpieczenia obejmuje uszkodzenie lub zagubienie przesyłki podczas transportu. Jeśli przy odbiorze przesyłki w punkcie doręczenia będą widoczne uszkodzenia to w takim wypadku należy sprawdzić zawartość opakowania, a następnie wysłać stosowne zgłoszenie do przewoźnika. Należy pamiętać, iż w przypadku uszkodzenia lub zagubienia przesyłki, ubezpieczenie wypłacane jest w oparciu o dokumentację fotograficzną przesyłki oraz wartość potwierdzoną stosowanym dokumentem (np.: dokument zakupu). Należy pamiętać, aby przesyłka była zapakowana w odpowiedni sposób czyli zawartość przesyłki musi być odpowiednio zabezpieczona. Jeśli zawartość przesyłki nie zostanie odpowiednio zabezpieczona lub zawartość przesyłki nie jest dozwolona do transportu to wówczas w przypadku uszkodzenia zawartości przesyłki podczas transportu, roszczenie może zostać odrzucone przez przewoźnika.

Etykieta (dokumenty transportowe) - Przed nadaniem przesyłki w Paczkomacie lub PaczkoPunkcie InPost należy wydrukować i przykleić do przesyłki etykietę. Jeśli etykieta nie zostanie wydrukowana i przyklejona do opakowania to w takim wypadku przesyłki nie będzie można nadać w Paczkomacie lub PaczkoPunkcie InPost.

Nadanie przesyłki - W sieci Paczkomatów i PaczkoPunktów InPost przesyłkę należy nadać w wybranej w formularzu lokalizacji. Lokalizację paczkomatu lub paczko punktu można sprawdzić na mapie w wyszukiwarce paczkomatów. Obsługa nadania przesyłki w paczkomacie jest bardzo prosta, wystarczy zeskanować kod paskowy z numerem przesyłki, który znajduje się na etykiecie lub wpisać go ręcznie. Wówczas otworzy się skrytka w której należy umieścić paczkę. W sieci paczko punktów przesyłkę przyjmie pracownik punktu. Należy pamiętać, iż przesyłkę należy nadać w określonym czasie (najczęściej w ciągu 1 dnia roboczego od momentu opłacenia zamówienia i wygenerowania etykiety) gdyż jeśli będziemy zbyt długo zwlekać z nadaniem przesyłki etykieta utraci ważność. W takim wypadku należy skontaktować się obsługą przewoźnika InPost (dane kontaktowe znajdują się na stronie przewoźnika) lub z obsługą serwisu poprzez formularz kontaktowy.

Doręczenie przesyłki - Jeśli wybrana zostanie opcja doręczenia paczki do wskazanego paczkomatu lub paczko punktu to wówczas Odbiorca przesyłki otrzyma powiadomienie poprzez SMS oraz na adres e-mail z lokalizacją gdzie należy odebrać paczkę. W takim wypadku przesyłkę należy odebrać ze wskazanej w wiadomości lokalizacji. Lokalizację paczkomatu lub paczko punktu można sprawdzić na mapie w wyszukiwarce paczkomatów. Obsługa odbioru przesyłki z paczkomatu jest bardzo prosta, wystarczy podać numer telefonu oraz specjalny kod, który odbiorca paczki otrzyma we wiadomości SMS oraz e-mail'em. Wówczas otworzy się skrytka z której należy odebrać paczkę. W sieci paczko punktów przesyłkę wyda pracownik punktu. Należy pamiętać, iż przesyłkę należy odebrać w określonym czasie (najczęściej w ciągu 2 dni od momentu doręczenia paczki do wybranego punktu) gdyż jeśli będziemy zbyt długo zwlekać z odbiorem przesyłki to wówczas zostanie ona przekazana do magazynu, a następnie do nadawcy (jeśli został podany adres nadawcy). W takim wypadku należy skontaktować się obsługą przewoźnika InPost (dane kontaktowe znajdują się na stronie przewoźnika) lub z obsługą serwisu poprzez formularz kontaktowy.

Więcej informacji oraz dane kontaktowe do przewoźnika dostępne są na stronie InPost.

Dodatkowe informacje

Dokumenty transportowe: należy wydrukować
Obsługa nadań 24h/7dni: tak
Obsługa nadań w dniu zamówienia: tak

Maksymalne parametry dla paczki
Maksymalna waga: 25 kg
Maksymalna długość: 64 cm
Maksymalna wysokość: 41 cm
Maksymalna szerokość: 38 cm
Opakowanie niestandardowe: nie

Nadaj w Paczkomacie InPost

Mała max.
64 cm / 8 cm / 38 cm
do 5 kg
 
Średnia max.
64 cm / 19 cm / 38 cm
do 10 kg
Duża max.
64 cm / 41 cm / 38 cm
do 25 kg
 
Dowolna max.
64 cm / 41 cm / 38 cm
do 25 kg
kg
cm
cm
cm
DPD
-
FedEX
-
Paczkomat
InPost
-
ORLEN
Paczka
-
DHL
-
InPost
Kurier
-
Poczta
Polska
-
Geis
-
Ambro
Express
-
Patron
zagranica
-
 

mykurier

Masz paczkę do wysłania? Ostatnie zakupy nie spełnimy Twoich oczekiwań lub chcesz zwrócić nietrafiony prezent lub zwrócić nietrafione zakupy do sklepu? Skorzystaj z prostego formularza i zamów kuriera lub nadaj paczkę w punkcie lub paczkomacie. Skorzystaj z opcji szybkich nadań. To prosty i szybki sposób na wysyłkę paczki.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone Wiesiołek-Pharma Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.