Cennik Kurier DPD Polska


Sprawdź cennik DPD na przesyłki kurierskie krajowe. W ramach tej usługi Kurier DPD odbierze przesyłkę od nadawcy i doręczy przesyłkę do adresata. Możesz też wybrać opcję nadania paczki w punkcie DPD Pickup lub automacie paczkowym DPD Pickup Station i doręczenia paczki do punktu lub do automatu paczkowego. Cenny w cenniku Kurier DPD zawierają wszystkie opłaty dodatkowe związane z transportem oraz zawierają podatek VAT. Do ostateczniej ceny może zostać dodana prowizja za obsługę płatności. Wartość prowizji zostanie obliczona w podsumowaniu zamówienia.

Kurier DPD

Informacje o przewoźniku DPD. DPD działa na Polskim rynku od 1991 roku. Firma rozpoczęła działalność w Polsce początkowo pod marką MasterLink Express. W 2004 roku francuski holding GeoPost, należący do poczty francuskiej La Poste, stał się jedynym właścicielem Masterlink, a w 2007 roku firma oficjalnie zmieniła nazwę na DPD. W 2014 roku DPD przejęła firmę kurierską znaną pod marką "Siódemka". Obecnie DPD obsługuję głównie przesyłki w ruchu kołowym, zarówno krajowe jak i międzynarodowe.

Obszar działania - Kurier DPD odbiera i doręcza paczki głównie na terenie Europy. Przewoźnik DPD obsługuje również nadania i doręczenia przesyłek w punktach DPD Pickup oraz automatach paczkowych DPD Pickup Station. W naszym serwisie zlecisz odbiór i doręczenie paczki na terenie Polski oraz nadania i doręczenia paczek w punktach DPD Pickup oraz automatach paczkowych DPD Pickup Station.

Obsługiwane typy przesyłek - Kurier DPD odbiera i doręcza koperty, paczki oraz palety. W naszym serwisie zlecisz odbiór i doręczenie koperty oraz paczki. 

Obsługiwane rodzaje opakowań - Kurier DPD odbiera i doręcza przedmioty zapakowane w opakowania standardowe czyli opakowania kartonowe o kształcie prostopadłościanu oraz przedmioty zapakowane w opakowania niestandardowe czyli opakowania o kształcie cylindrycznym, okrągłym, owalnym, nieregularnym z wystającymi elementami, które wymagają specjalnej obsługi w czasie transportu.

Więcej informacji na temat rodzajów opakowań można znaleźć w zakładce pomoc. Informacje dotyczące parametrów przesyłek, sposobów pakowania oraz towarów wykluczonych z przewozu znajdują się w zakładce Parametry Przesyłek.

Przesyłki za pobraniem - Kurier DPD obsługuje przesyłki za pobraniem. Przesyłka za pobraniem to opcja w której Nadawca ustala z Odbiorcą, iż opłata za przesłany towar lub przedmiot zostanie pobrana przez Kuriera DPD podczas doręczenia przesyłki. Kwota, którą Kurier DPD pobierze od Odbiorcy przy doręczeniu przesyłki, zostanie przekazana przelewem bankowym na wskazane konto bankowe Nadawcy. Nasz serwis nie obsługuje przesyłek z opcją doręczenia za pobraniem.

Ubezpieczenie przesyłki - Kurier DPD obsługuje przesyłki z ubezpieczeniem. Ubezpieczenie przesyłki to opcja która umożliwia ubezpieczenie przesyłki podczas transportu. Zakres ubezpieczenia obejmuje uszkodzenie lub zagubienie przesyłki podczas transportu. Jeśli podczas doręczenia przesyłki na opakowaniu będą widoczne uszkodzenia to w takim wypadku należy sprawdzić zawartość opakowania, spisać protokół szkody w obecności kuriera, a następnie wysłać stosowne zgłoszenie do przewoźnika. Należy pamiętać, iż w przypadku uszkodzenia lub zagubienia przesyłki, ubezpieczenie wypłacane jest w oparciu o dokumentację fotograficzną przesyłki oraz wartość potwierdzoną stosowanym dokumentem (np.: faktura lub inny dokument zakupu). Należy pamiętać, aby przesyłka była zapakowana w odpowiedni sposób czyli zawartość przesyłki musi być odpowiednio zabezpieczona. Jeśli zawartość przesyłki nie zostanie odpowiednio zabezpieczona lub zawartość przesyłki nie jest dozwolona do transportu to wówczas w przypadku uszkodzenia zawartości przesyłki podczas transportu, roszczenie może zostać odrzucone przez przewoźnika.

Etykieta (dokumenty transportowe) - Przed odbiorem przesyłki przez kuriera DPD lub nadaniem przesyłki w punkcie DPD Pickup należy wydrukować i przykleić do przesyłki etykietę. Kurier DPD nie przywozi gotowych etykiet. Jeśli etykieta nie zostanie wydrukowana i przyklejona do opakowania to w takim wypadku Kurier DPD nie odbierze przesyłki lub przesyłka może nie zostać przyjęta w punkcie DPD Pickup. W przypadku braku etykiety, kurier może przyjechać po przesyłkę kolejnego dnia roboczego (choć nie jest to reguła) lub trzeba będzie ponownie wysłać zlecenie odbioru do przewoźnika, a w tym celu należy skontaktować się z obsługą przewoźnika DPD (dane kontaktowe znajdują się na stronie przewoźnika) lub z obsługą serwisu poprzez formularz kontaktowy. W przypadku braku etykiety mogą też zostać doliczone opłaty za brak etykiety.

Odbiór przesyłki - Kurier DPD odbierze przesyłkę z adresu wskazanego w sekcji Nadawca. Przesyłki odbierane są przez kuriera DPD w dni robocze. Na kuriera DPD trzeba czekać pod wskazanym w formularzu adresem. Jest możliwość określenia daty odbioru przesyłki natomiast nie ma możliwości zawężania godziny odbioru przesyłki. Określona w formularzu data odbioru przesyłki nie jest datą gwarantowaną, natomiast najczęściej kurierzy odbierają przesyłki w dniu określonym w formularzu. Jeśli zamówienie na zlecenie odbioru przesyłki zostanie opłacone odpowiednio wcześnie, możliwe jest, iż kurier obierze przesyłkę w dniu opłacenia zamówienia. Zależy to od lokalizacji oraz ilości przesyłek jaką kurier danego dnia musi obsłużyć w danym rejonie. Kurier DPD przed odbiorem przesyłki może zadzwonić pod numer telefonu wskazany w formularzu natomiast nie jest to obowiązek kuriera. Kurier nie będzie czekał na przygotowanie przesyłki do wysłania. Jeśli przesyłka nie będzie gotowa do obioru lub pod adresem wskazanym w formularzu nie będzie Nadawcy, kurier nie odbierze przesyłki. W takim wypadku kurier przyjedzie kolejnego dnia roboczego lub trzeba będzie ponownie wysłać zlecenie odbioru, a w tym celu należy skontaktować się z obsługą przewoźnika DPD (dane kontaktowe znajdują się na stronie przewoźnika) lub z obsługą serwisu poprzez formularz kontaktowy.

Nadanie przesyłki w sieci DPD - W sieci punktów DPD Pickup i automatów paczkowych DPD Pickup Station przesyłkę należy nadać w wybranej w formularzu lokalizacji. Lokalizację punktu lub automatu paczkowego można sprawdzić na mapie w wyszukiwarce punktów DPD. Do obsługi nadania przesyłki w automacie paczkowym DPD Pickup Station niezbędna jest aplikacja DPD Mobile. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie przewoźnika DPD. W sieci punktów DPD Pickup przesyłkę przyjmie pracownik punktu. Należy pamiętać, iż przesyłkę należy nadać w określonym czasie (najczęściej w ciągu 1 dnia roboczego od momentu opłacenia zamówienia i wygenerowania etykiety) gdyż jeśli będziemy zbyt długo zwlekać z nadaniem przesyłki etykieta utraci ważność. W takim wypadku należy skontaktować się z obsługą przewoźnika DPD (dane kontaktowe znajdują się na stronie przewoźnika) lub z obsługą serwisu poprzez formularz kontaktowy.

Doręczenie przesyłki - Kurier DPD dostarczy przesyłkę pod adres wskazany w sekcji Odbiorca. Przesyłki doręczane są przez kuriera DPD do Odbiorcy w dni robocze, najczęściej następnego dnia roboczego licząc od daty odbioru przesyłki od Nadawcy, jednak z zastrzeżeniem, iż nie jest to termin gwarantowany. Na kuriera DPD trzeba czekać pod wskazanym w formularzu adresem. Nie ma możliwości zawężania godziny doręczenia przesyłki. Kurier DPD przed doręczeniem przesyłki może zadzwonić pod numer telefonu wskazany w formularzu natomiast nie jest to obowiązek kuriera. Jeśli pod adresem wskazanym w formularzu nie będzie Odbiorcy, kurier nie doręczy przesyłki. W takim wypadku kurier przyjedzie kolejnego dnia roboczego. Jeśli kurier nie doręczy przesyłki to wówczas należy skontaktować się obsługą przewoźnika DPD (dane kontaktowe znajdują się na stronie przewoźnika) lub z obsługą serwisu poprzez formularz kontaktowy.

Jeśli wybrana zostanie opcja doręczenia paczki do wskazanego punkt DPD Pickup lub automatu paczkowego DPD Pickup Station to wówczas Odbiorca przesyłki otrzyma powiadomienie poprzez SMS oraz na adres e-mail z lokalizacją gdzie należy odebrać paczkę. W takim wypadku przesyłkę należy odebrać ze wskazanej w wiadomości lokalizacji. Lokalizację punkt DPD Pickup lub automatu paczkowego DPD Pickup Station można sprawdzić na mapie w wyszukiwarce punktów DPD. Do obsługi odbioru przesyłki z automatu paczkowego DPD Pickup Station niezbędna jest aplikacja DPD Mobile. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie przewoźnika DPD. W punkcie DPD Pickup przesyłkę wyda pracownik punktu. Należy pamiętać, iż przesyłkę należy odebrać w określonym czasie (najczęściej w ciągu 2 dni od momentu doręczenia paczki do wybranego punktu) gdyż jeśli będziemy zbyt długo zwlekać z odbiorem przesyłki to wówczas zostanie ona przekazana do magazynu, a następnie do nadawcy (jeśli został podany adres nadawcy). W takim wypadku należy skontaktować się obsługą przewoźnika DPD (dane kontaktowe znajdują się na stronie przewoźnika) lub z obsługą serwisu poprzez formularz kontaktowy.

Więcej informacji oraz dane kontaktowe do przewoźnika dostępne są na stronie DPD.

Dodatkowe informacje

Dokumenty transportowe: należy wydrukować
Obsługa nadań 24h/7dni: nie
Obsługa nadań w dniu zamówienia: tak

Maksymalne parametry dla paczki
Maksymalna waga: 30 kg
Maksymalna suma boków: 300 cm
 

mykurier

Masz paczkę do wysłania? Ostatnie zakupy nie spełnimy Twoich oczekiwań lub chcesz zwrócić nietrafiony prezent lub zwrócić nietrafione zakupy do sklepu? Skorzystaj z prostego formularza i zamów kuriera lub nadaj paczkę w punkcie lub paczkomacie. Skorzystaj z opcji szybkich nadań. To prosty i szybki sposób na wysyłkę paczki.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone Wiesiołek-Pharma Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.