Wszelkie reklamacje związane z nieprawidłowym wykonaniem usługi przez przewoźnika, a w szczególności zagubieniem, uszkodzeniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Poniżej znajduje się lista przewoźników wraz z linkami do formularzy reklamacyjnych danego przewoźnika:
Możemy oczywiście złożyć reklamację do przewoźnika w Państwa imieniu jednak w takim wypadku koniecznym może być przesłanie dodatkowych dokumentów dotyczących zawartości przesyłki. W zależności od reklamacji dodatkowe dokumenty to: protokół szkody, dowód zakupu, zdjęcia, itp.
Należy pamiętać aby przesyłka była zapakowana w sposób, który zminimalizuje możliwość jej uszkodzenia podczas transportu i aby jej zawartość nie zawierała przedmiotów lub towarów wykluczonych z przewozu. Jeśli podczas doręczenia przesyłki na opakowaniu będą widoczne uszkodzenia to w takim wypadku należy sprawdzić zawartość opakowania, spisać protokół szkody w obecności kuriera, a następnie wysłać stosowne zgłoszenie do przewoźnika. Jeśli przesyłka nie została prawidłowo zapakowana reklamacja może nie zostać pozytywnie rozpatrzona.
Ponadto jeśli przesyłka zawiera cenne przedmioty i towary należy ją ubezpieczyć jednak aby procedura reklamacyjna zakończyła się pozytywnie należy posiadać dowód zakupu, który zawiera cenę przedmiotu lub towaru.
Reklamacje może zostać rozpatrzona pozytywnie wyłącznie jeśli zadeklarowane w formularzu wymiary i waga zgadzały się ze stanem faktycznym, a opakowanie nie było wcześniej uszkodzone.
Jeśli z jakiegoś powodu przewoźnik odmówi przyjęcia reklamacji prosimy bezpośredni kontakt z obsługą serwisu.
Wszelkie reklamacje dotyczące nieprawidłowego przekazania przez serwis zlecenia do przewoźnika, nieprawidłowości w pracy serwisu, należy zgłaszać w formie elektronicznej wypełniając poniższy formularz. Odpowiedź na reklamacje wysyłana jest na adres e-mail z którego reklamacja została zgłoszona lub na adres e-mail wykorzystany w zamówieniu, którego dotyczy reklamacja.
Wszelkie pytania dotyczące reklamacji lub zgłoszenia reklamacji prosimy zgłaszać obsłudze serwisu podać numer przesyłki lub numer zamówienia. Zalecamy aby reklamacja dotycząca przesyłki składana była przy użyciu adresu e-mail, który został użyty w zamówieniu. Obsługa serwisu odpowie na zapytanie tak szybko jak to tylko będzie możliwe. Obsługa serwisu pracuje w ograniczonym zakresie co może spowodować opóźnienie w odpowiedzi na Państwa zapytania. Pracujemy w dni robocze w godzinach 9-17.
Znajdź rozwiązanie w naszych działach pomocy lub skorzystaj z formularza.
Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 17.00
Sobota - Niedziela: Nieczynne
Obsługa zleceń: 24/7