Filtry antyspamowe różnych dostawców poczty e-mail, mogą kwalifikować wiadomości wysyłane przez nasz serwis jako SPAM.
Dostawcy poczty e-mail udostępniają również funkcję automatycznego filtrowania wiadomości i dodawania ich do różnych kategorii co powoduje, iż wiadomości z potwierdzeniem nie trafiają do folderu "wiadomości odebrane", a mogą trafić do innych folderów (społeczności, oferty, powiadomienia lub inne).
Jeśli użytkownik serwisu nie posiada konta w naszym serwisie to jedyną formą dostarczenia dokumentów transportowych (np.: etykiety) oraz faktury jest wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia, która wysyłana po autoryzacji płatności. Wiadomość z potwierdzeniem zamówienia wysyłana jest na adres e-mail podany w sekcji "Dane zleceniodawcy" w "koszyku" lub w przypadku formularza szybkich nadań na adres e-mail podany w sekcji "Nadawca". Poprawność adresu e-mail można sprawdzić w podsumowaniu zamówienia i jeśli jest on niewłaściwy można go zmienić przed opłaceniem zamówienia.
Jeżeli w ciągu kilku minut od opłacenia zamówienia wiadomości potwierdzająca złożenie zamówienia nie zostanie wysłana to prosimy o sprawdzenie folderu SPAM lub innego folderu (społeczności, oferty, powiadomienia lub inne).
W przypadku zapytania do obsługi serwisu wysyłanego poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres e-mail, odpowiedź na zapytanie będzie wysyłana na podany w formularzu adres e-mail lub jako odpowiedź na e-mail z którego wysłana była wiadomość. Jeśli odpowiedzi na zapytanie nie zostanie udzielona w rozsądnym terminie to w takim wypadku prosimy o sprawdzenie czy nasza odpowiedź nie trafiła do skrzynki SPAM lub innego folderu (społeczności, oferty, powiadomienia lub inne).
W procesie rejestracji konta, wiadomość potwierdzająca rejestrację konta wysyłana jest na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym. Jeżeli chwilę po rejestracji konta wiadomości nie zostanie doręczona do skrzynki odbiorczej, prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM lub innego folderu (społeczności, oferty, powiadomienia lub inne).
Aby wiadomości wysyłane przez nasz serwis nie były traktowane jako SPAM, prosimy o odpowiednie ustawienie filtrów antySPAMowych i kategorii wiadomości.
Powyższe uwagi dotyczą w szczególności użytkowników GMAIL.
Zamów kuriera DPD. Paczkę od nadawcy odbierze kurier DPD i doręczy ją do adresata. Sprawdź szybkie nadania
Nadaj paczkę w punkcie. Paczkę nadasz w paczkomacie InPost lub paczko punkcie InPost
Zamów kuriera FedEX. Paczkę odbierze kurier FedEX i doręczy ją do adresata. Wyślij przesyłkę.