Pytania Klientów


Problem z otrzymaniem wiadomości - filtry antySPAMowe

Filtry antyspamowe różnych dostawców poczty e-mail, mogą kwalifikować wiadomości wysyłane przez nasz serwis jako SPAM.

Dostawcy poczty e-mail udostępniają również funkcję automatycznego filtrowania wiadomości i dodawania ich do różnych kategorii co powoduje, iż wiadomości z potwierdzeniem nie trafiają do folderu "wiadomości odebrane", a  mogą trafić do innych folderów (społeczności, oferty, powiadomienia lub inne).

Jeśli użytkownik serwisu nie posiada konta w naszym serwisie to jedyną formą dostarczenia dokumentów transportowych (np.: etykiety) oraz faktury jest wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia, która wysyłana po autoryzacji płatności. Wiadomość z potwierdzeniem zamówienia wysyłana jest na adres e-mail podany w sekcji "Dane zleceniodawcy" w "koszyku" lub w przypadku formularza szybkich nadań na adres e-mail podany w sekcji "Nadawca". Poprawność adresu e-mail można sprawdzić w podsumowaniu zamówienia i jeśli jest on niewłaściwy można go zmienić przed opłaceniem zamówienia.

Jeżeli w ciągu kilku minut od opłacenia zamówienia wiadomości potwierdzająca złożenie zamówienia nie zostanie wysłana to prosimy o sprawdzenie folderu SPAM lub innego folderu (społeczności, oferty, powiadomienia lub inne).

W przypadku zapytania do obsługi serwisu wysyłanego poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres e-mail, odpowiedź na zapytanie będzie wysyłana na podany w formularzu adres e-mail lub jako odpowiedź na e-mail z którego wysłana była wiadomość. Jeśli odpowiedzi na zapytanie nie zostanie udzielona w rozsądnym terminie to w takim wypadku prosimy o sprawdzenie czy nasza odpowiedź nie trafiła do skrzynki SPAM lub innego folderu (społeczności, oferty, powiadomienia lub inne).

W procesie rejestracji konta, wiadomość potwierdzająca rejestrację konta wysyłana jest na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym. Jeżeli chwilę po rejestracji konta wiadomości nie zostanie doręczona do skrzynki odbiorczej, prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM lub innego folderu (społeczności, oferty, powiadomienia lub inne).

Aby wiadomości wysyłane przez nasz serwis nie były traktowane jako SPAM, prosimy o odpowiednie ustawienie filtrów antySPAMowych i kategorii wiadomości.

Powyższe uwagi dotyczą w szczególności użytkowników GMAIL.

« Powrót    Udostępnij

Kurier DPD

od 24.80

Zamów kuriera DPD. Paczkę od nadawcy odbierze kurier DPD i doręczy ją do adresata. Sprawdź szybkie nadania.

Paczkomaty

od 16.78

Nadaj paczkę w punkcie. Paczkę nadasz w paczkomacie InPost lub paczko punkcie InPost. Nadaj paczkę.

Kurier FedEX

od 28.98

Zamów kuriera FedEX. Paczkę odbierze kurier FedEX i doręczy ją do adresata. Wyślij przesyłkę.

Znajdź Paczkomat

od 16.78

Znajdź Paczkomat lub PaczkoPunkt InPost i nadaj paczkę. Wyszukiwarka Paczkomatów.

Śledzenie przesyłki

 

mykurier

Masz paczkę do wysłania? Ostatnie zakupy nie spełnimy Twoich oczekiwań lub chcesz zwrócić nietrafiony prezent lub zwrócić nietrafione zakupy do sklepu? Skorzystaj z prostego formularza i zamów kuriera lub nadaj paczkę w punkcie lub paczkomacie. Skorzystaj z opcji szybkich nadań. To prosty i szybki sposób na wysyłkę paczki.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone Wiesiołek-Pharma Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.