Nie zawsze istnieje możliwość uzyskania telefonu do kuriera. Kurierzy w większości przypadków dzwonią na kilka minut przez podjazdem (odbiorem lub doręczeniem) pod numer telefonu podany w formularzu. Tu należy podkreślić, iż kuriery nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego i jest to w zasadzie w większości przypadków decyzja kuriera.
W przypadku niektórych przewoźników można uzyskać numer telefonu do kuriera dzwoniąc na infolinię przewoźnika lub uzyskać numer telefonu do kuriera po kliknięciu na numer zlecenia w serwisie danego przewoźnika. Jeśli to możliwe staramy się ustalić numer telefonu do kuriera i jeśli jest to możliwe to przekazujemy numer telefonu w odpowiedzi zapytanie wysłane do nas w tej sprawie.
Należy pamiętać, iż kurierzy najczęściej odbierają lub doręczają przesyłki w godzinach od 8.00 do 17.00.
Masz paczkę do wysłania? Ostatnie zakupy nie spełnimy Twoich oczekiwań lub chcesz zwrócić nietrafiony prezent lub zwrócić nietrafione zakupy do sklepu? Skorzystaj z prostego formularza i zamów kuriera lub nadaj paczkę w punkcie lub paczkomacie. Skorzystaj z opcji szybkich nadań. To prosty i szybki sposób na wysyłkę paczki.
Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.