Pytania Klientów


Kiedy kurier odbierze przesyłkę?

Kurierzy odbierają przesyłki od Nadawcy w dniu wybranym w formularzu. Informacja na temat terminu odbioru przesyłki dostępna jest w szczegółach zamówienia. Szczegóły zamówienia wysyłane są w wiadomości potwierdzającej opłacenie zamówienia lub dostępne są po zalogowaniu w panelu Klienta.

Przesyłki kurierzy odbierają od Nadawcy w dni robocze w godzinach od 8.00 do 17.00. Termin odbioru przesyłki (data i godzina) wybrany w formularzu jest terminem orientacyjnym i nie jest terminem gwarantowanym. Godzin odbioru przesyłki nie można ustawiać lub zawężać.

Kurierzy odbierają przesyłki z adresu podanego w formularzu. Przed odbiorem przesyłki kurier może zadzwonić i poinformować o odbiorze przesyłki jednak nie jest to standardowa praktyka (nie zawsze kurier dzwoni przed odbiorem przesyłki). Najczęściej kurier dzwoni na kilka minut przed odbiorem przesyłki chcąc upewnić się czy w danej lokalizacji jest osoba, która wyda przesyłkę.

Jeśli kurier nie odebrał przesyłki z wyznaczonym terminie to prawdopodobnie podejmie próbę odbioru następnego dnia roboczego. Proszę pamiętać, iż pod adresem wskazanym w formularzu musi znajdować się osoba, która wyda przesyłkę kurierowi.

Jeśli kurier nie odebrał przesyłki to można skontaktować się w tej sprawie z przewoźnikiem (firmą kurierską) i podać numer przesyłki oraz numer zlecenia. Numer przesyłki i numer zlecenia dostępny jest w szczegółach zamówienia.

Jeśli w kolejnych dniach kurier nie odbierze przesyłki to w takim wypadku należy skontaktować się z obsługą przewoźnika lub obsługą serwisu podając numer przesyłki. W przypadku gdy kurier nie zrealizuje zlecenia odbioru przesyłki, a zgłoszenie zostanie wysłane do obsługi serwisu to wówczas obsługa podejmie próbę interwencji lub wyśle ponownie zlecenie do przewoźnika, ale w takim wypadku numer przesyłki może się zmienić. Jeśli numer przesyłki w wyniku ponowienia zlecenia zostanie zmieniony to w takim wypadku należy ponownie wydrukować i przykleić do przesyłki etykietę. Obsługa serwisu wyśle odpowiednią informację w tej sprawie.

Czasami kurierzy zaznaczają w systemie przewoźnika, iż w danym dniu nadawcy nie było we wskazanej w zamówieniu lokalizacji lub że przesyłka nie była przygotowana, itp. Najczęściej wynika to z faktu, iż nadawcy rzeczywiście nie było we wskazanej w zamówieniu lokalizacji lub paczka nie była przygotowana, ale czasami zdarza się, iż kurier ma w danym dniu zbyt dużo zleceń i nie mogąc zdążyć z obsługą wszystkich zleceń właśnie w taki sposób oznacza w systemie status przesyłki. Przesyłka w takim wypadku zostanie najczęściej odebrana następnego dnia roboczego, natomiast zdarza się również, iż kurier anuluje zlecenie. W takim wypadku należy skontaktować się z przewoźnikiem i podać numer przesyłki i numer zlecenia. Wówczas kurier powinien ponownie pojawić się po odbiór przesyłki.

« Powrót    Udostępnij

Kurier DPD

od 24.80

Zamów kuriera DPD. Paczkę od nadawcy odbierze kurier DPD i doręczy ją do adresata. Sprawdź szybkie nadania.

Paczkomaty

od 16.78

Nadaj paczkę w punkcie. Paczkę nadasz w paczkomacie InPost lub paczko punkcie InPost. Nadaj paczkę.

Kurier FedEX

od 28.98

Zamów kuriera FedEX. Paczkę odbierze kurier FedEX i doręczy ją do adresata. Wyślij przesyłkę.

Znajdź Paczkomat

od 16.78

Znajdź Paczkomat lub PaczkoPunkt InPost i nadaj paczkę. Wyszukiwarka Paczkomatów.

Śledzenie przesyłki

 

mykurier

Masz paczkę do wysłania? Ostatnie zakupy nie spełnimy Twoich oczekiwań lub chcesz zwrócić nietrafiony prezent lub zwrócić nietrafione zakupy do sklepu? Skorzystaj z prostego formularza i zamów kuriera lub nadaj paczkę w punkcie lub paczkomacie. Skorzystaj z opcji szybkich nadań. To prosty i szybki sposób na wysyłkę paczki.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone Wiesiołek-Pharma Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.