Pytania Klientów


Kiedy kurier odbierze przesyłkę?

Kurierzy odbierają przesyłki od Nadawcy w dniu wybranym w formularzu. Informacja na temat terminu odbioru przesyłki dostępna jest w szczegółach zamówienia. Szczegóły zamówienia wysyłane są w wiadomości potwierdzającej opłacenie zamówienia lub dostępne są po zalogowaniu w panelu Klienta.

Przesyłki kurierzy odbierają od Nadawcy w dni robocze w godzinach od 8.00 do 17.00. Termin odbioru przesyłki (data i godzina) wybrany w formularzu jest terminem orientacyjnym i nie jest terminem gwarantowanym. Godzin odbioru przesyłki nie można ustawiać lub zawężać.

Kurierzy odbierają przesyłki z adresu podanego w formularzu. Przed odbiorem przesyłki kurier może zadzwonić i poinformować o odbiorze przesyłki jednak nie jest to standardowa praktyka (nie zawsze kurier dzwoni przed odbiorem przesyłki). Najczęściej kurier dzwoni na kilka minut przed odbiorem przesyłki chcąc upewnić się czy w danej lokalizacji jest osoba, która wyda przesyłkę.

Jeśli kurier nie odebrał przesyłki z wyznaczonym terminie to prawdopodobnie podejmie próbę odbioru następnego dnia roboczego. Proszę pamiętać, iż pod adresem wskazanym w formularzu musi znajdować się osoba, która wyda przesyłkę kurierowi.

Jeśli kurier nie odebrał przesyłki to można skontaktować się w tej sprawie z przewoźnikiem (firmą kurierską) i podać numer przesyłki oraz numer zlecenia. Numer przesyłki i numer zlecenia dostępny jest w szczegółach zamówienia.

Jeśli w kolejnych dniach kurier nie odbierze przesyłki to w takim wypadku należy skontaktować się z obsługą przewoźnika lub obsługą serwisu podając numer przesyłki. W przypadku gdy kurier nie zrealizuje zlecenia odbioru przesyłki, a zgłoszenie zostanie wysłane do obsługi serwisu to wówczas obsługa podejmie próbę interwencji lub wyśle ponownie zlecenie do przewoźnika, ale w takim wypadku numer przesyłki może się zmienić. Jeśli numer przesyłki w wyniku ponowienia zlecenia zostanie zmieniony to w takim wypadku należy ponownie wydrukować i przykleić do przesyłki etykietę. Obsługa serwisu wyśle odpowiednią informację w tej sprawie.

Czasami kurierzy zaznaczają w systemie przewoźnika, iż w danym dniu nadawcy nie było we wskazanej w zamówieniu lokalizacji lub że przesyłka nie była przygotowana, itp. Najczęściej wynika to z faktu, iż nadawcy rzeczywiście nie było we wskazanej w zamówieniu lokalizacji lub paczka nie była przygotowana, ale czasami zdarza się, iż kurier ma w danym dniu zbyt dużo zleceń i nie mogąc zdążyć z obsługą wszystkich zleceń właśnie w taki sposób oznacza w systemie status przesyłki. Przesyłka w takim wypadku zostanie najczęściej odebrana następnego dnia roboczego, natomiast zdarza się również, iż kurier anuluje zlecenie. W takim wypadku należy skontaktować się z przewoźnikiem i podać numer przesyłki i numer zlecenia. Wówczas kurier powinien ponownie pojawić się po odbiór przesyłki.

« Powrót    Udostępnij

Kurier DPD

od 19.58

Zamów kuriera DPD. Paczkę od nadawcy odbierze kurier DPD i doręczy ją do adresata. Sprawdź szybkie nadania

Paczkomaty

od 16.78

Nadaj paczkę w punkcie. Paczkę nadasz w paczkomacie InPost lub paczko punkcie InPost

Kurier FedEX

od 20.22

Zamów kuriera FedEX. Paczkę odbierze kurier FedEX i doręczy ją do adresata. Wyślij przesyłkę.

ORLEN Paczka

od 11.70

Nadaj paczkę w punkcie. Paczkę nadasz w automacie paczkowym ORLEN Paczka. Sprawdź szybkie nadania

Śledzenie przesyłki

 

mykurier

Masz paczkę do wysłania? Ostatnie zakupy nie spełnimy Twoich oczekiwań lub chcesz zwrócić nietrafiony prezent lub zwrócić nietrafione zakupy do sklepu? Skorzystaj z prostego formularza i zamów kuriera lub nadaj paczkę w punkcie lub paczkomacie. Skorzystaj z opcji szybkich nadań. To prosty i szybki sposób na wysyłkę paczki.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone Wiesiołek-Pharma Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.