Pytania Klientów


Kiedy kurier doręczy przesyłkę?

Przesyłki doręczane są przez kuriera do Odbiorcy w dni robocze, najczęściej następnego dnia roboczego licząc od daty nadania przesyłki czyli odbioru przesyłki przez kuriera od Nadawcy, jednak z zastrzeżeniem, iż nie jest to termin gwarantowany. Na kuriera trzeba czekać pod wskazanym w formularzu adresem. Przesyłki kurierzy doręczają do Odbiorcy w godzinach od 8.00 do 17.00. Nie ma możliwości zawężania godziny doręczenia przesyłki. Kurier przed doręczeniem przesyłki może zadzwonić pod numer telefonu wskazany w formularzu natomiast nie jest to obowiązek kuriera. Jeśli pod adresem wskazanym w formularzu nie będzie Odbiorcy (czyli adresata), kurier nie doręczy przesyłki. W takim wypadku kurier przyjedzie kolejnego dnia roboczego.

Czasami kurierzy zaznaczają w systemie przewoźnika, iż w danym dniu Odbiorcy przesyłki (czyli adresata) nie było we wskazanej w zamówieniu lokalizacji. Najczęściej wynika to z faktu, iż Odbiorcy rzeczywiście nie było we wskazanej w zamówieniu lokalizacji, ale czasami zdarza się, iż kurier ma w danym dniu zbyt dużo zleceń i nie mogąc zdążyć z obsługą wszystkich zleceń i właśnie w taki sposób oznacza w systemie status przesyłki. Przesyłka w takim wypadku zostanie najczęściej doręczona następnego dnia roboczego.

W przypadku przesyłek międzynarodowych, termin doręczenia przesyłki przez kuriera do Odbiorcy wacha się od 2 do 5 dni roboczych i zależy od kraju doręczenia, jednak z zastrzeżeniem, iż nie jest to termin gwarantowany. Terminy doręczeń można sprawdzić w zakładce obsługiwane kraje.

Jeśli kurier nie doręczy przesyłki do adresata ze względu na problem podczas doręczenia (np.: brak adresata we wskazanej lokalizacji, błędny adres lub odmowa przyjęcia) to w takim wypadku przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy lub przesłana do magazynu. Usługa zwrotu do nadawcy oraz usługa magazynowania jest usługą płatną i w takim wypadku przewoźnik doliczy dodatkowe opłaty do tej przesyłki.

W przypadku problemów z doręczeniem przesyłki sugerujemy kontakt bezpośrednio z obsługą przewoźnika (firmą kurierską). W przypadku zgłoszenia należy podać numer przesyłki oraz numer zlecenia. Numer przesyłki i numer zlecenia dostępny jest w szczegółach zamówienia, które zostały wysłane na adres e-mail wskazany w zamówieniu. Można też skontaktować się z obsługą serwisu, a obsługa prześle stosowne zapytanie do przewoźnika.

« Powrót    Udostępnij

Kurier DPD

od 24.80

Zamów kuriera DPD. Paczkę od nadawcy odbierze kurier DPD i doręczy ją do adresata. Sprawdź szybkie nadania.

Paczkomaty

od 16.78

Nadaj paczkę w punkcie. Paczkę nadasz w paczkomacie InPost lub paczko punkcie InPost. Nadaj paczkę.

Kurier FedEX

od 28.98

Zamów kuriera FedEX. Paczkę odbierze kurier FedEX i doręczy ją do adresata. Wyślij przesyłkę.

Znajdź Paczkomat

od 16.78

Znajdź Paczkomat lub PaczkoPunkt InPost i nadaj paczkę. Wyszukiwarka Paczkomatów.

Śledzenie przesyłki

 

mykurier

Masz paczkę do wysłania? Ostatnie zakupy nie spełnimy Twoich oczekiwań lub chcesz zwrócić nietrafiony prezent lub zwrócić nietrafione zakupy do sklepu? Skorzystaj z prostego formularza i zamów kuriera lub nadaj paczkę w punkcie lub paczkomacie. Skorzystaj z opcji szybkich nadań. To prosty i szybki sposób na wysyłkę paczki.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone Wiesiołek-Pharma Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.