Pytania Klientów


Kiedy kurier doręczy przesyłkę?

Przesyłki doręczane są przez kuriera do Odbiorcy w dni robocze, najczęściej następnego dnia roboczego licząc od daty nadania przesyłki czyli odbioru przesyłki przez kuriera od Nadawcy, jednak z zastrzeżeniem, iż nie jest to termin gwarantowany. Na kuriera trzeba czekać pod wskazanym w formularzu adresem. Przesyłki kurierzy doręczają do Odbiorcy w godzinach od 8.00 do 17.00. Nie ma możliwości zawężania godziny doręczenia przesyłki. Kurier przed doręczeniem przesyłki może zadzwonić pod numer telefonu wskazany w formularzu natomiast nie jest to obowiązek kuriera. Jeśli pod adresem wskazanym w formularzu nie będzie Odbiorcy (czyli adresata), kurier nie doręczy przesyłki. W takim wypadku kurier przyjedzie kolejnego dnia roboczego.

Czasami kurierzy zaznaczają w systemie przewoźnika, iż w danym dniu Odbiorcy przesyłki (czyli adresata) nie było we wskazanej w zamówieniu lokalizacji. Najczęściej wynika to z faktu, iż Odbiorcy rzeczywiście nie było we wskazanej w zamówieniu lokalizacji, ale czasami zdarza się, iż kurier ma w danym dniu zbyt dużo zleceń i nie mogąc zdążyć z obsługą wszystkich zleceń i właśnie w taki sposób oznacza w systemie status przesyłki. Przesyłka w takim wypadku zostanie najczęściej doręczona następnego dnia roboczego.

W przypadku przesyłek międzynarodowych, termin doręczenia przesyłki przez kuriera do Odbiorcy wacha się od 2 do 5 dni roboczych i zależy od kraju doręczenia, jednak z zastrzeżeniem, iż nie jest to termin gwarantowany. Terminy doręczeń można sprawdzić w zakładce obsługiwane kraje.

Jeśli kurier nie doręczy przesyłki do adresata ze względu na problem podczas doręczenia (np.: brak adresata we wskazanej lokalizacji, błędny adres lub odmowa przyjęcia) to w takim wypadku przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy lub przesłana do magazynu. Usługa zwrotu do nadawcy oraz usługa magazynowania jest usługą płatną i w takim wypadku przewoźnik doliczy dodatkowe opłaty do tej przesyłki.

W przypadku problemów z doręczeniem przesyłki sugerujemy kontakt bezpośrednio z obsługą przewoźnika (firmą kurierską). W przypadku zgłoszenia należy podać numer przesyłki oraz numer zlecenia. Numer przesyłki i numer zlecenia dostępny jest w szczegółach zamówienia, które zostały wysłane na adres e-mail wskazany w zamówieniu. Można też skontaktować się z obsługą serwisu, a obsługa prześle stosowne zapytanie do przewoźnika.

« Powrót    Udostępnij

Kurier DPD

od 20.58

Zamów kuriera DPD. Paczkę od nadawcy odbierze kurier DPD i doręczy ją do adresata. Sprawdź szybkie nadania

Paczkomaty

od 16.78

Nadaj paczkę w punkcie. Paczkę nadasz w paczkomacie InPost lub paczko punkcie InPost

Kurier FedEX

od 20.22

Zamów kuriera FedEX. Paczkę odbierze kurier FedEX i doręczy ją do adresata. Wyślij przesyłkę.

ORLEN Paczka

od 11.70

Nadaj paczkę w punkcie. Paczkę nadasz w automacie paczkowym ORLEN Paczka. Sprawdź szybkie nadania

Śledzenie przesyłki

 

mykurier

Masz paczkę do wysłania? Ostatnie zakupy nie spełnimy Twoich oczekiwań lub chcesz zwrócić nietrafiony prezent lub zwrócić nietrafione zakupy do sklepu? Skorzystaj z prostego formularza i zamów kuriera lub nadaj paczkę w punkcie lub paczkomacie. Skorzystaj z opcji szybkich nadań. To prosty i szybki sposób na wysyłkę paczki.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone Wiesiołek-Pharma Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.