Pytania Klientów


Jak zamówić kuriera?

Aby zamówić kuriera do domu lub do firmy należy wysłać zlecenie odbioru przesyłki do firmy kurierskiej. Zlecenie możemy wysłać bezpośrednio na stronie firmy kurierskiej lub skorzystać ze strony pośrednika gdzie możemy wybrać usługi wielu firm kurierskich. W zleceniu należy wskazać wagę, wymiary przesyłki oraz rodzaj opakowania. Ponadto w zleceniu zamówienia kuriera należy wskazać adres gdzie kurier ma odebrać przesyłkę oraz adres gdzie kurier ma przesyłkę doręczyć. Po wysłaniu zlecenie do firmy kurierskiej w odpowiedzi otrzymamy numer przesyłki, numer zlecania oraz etykietę, którą należy przykleić do paczki przed jej przekazaniem kurierowi.

W przypadku gdy składamy zamówienie na zlecenie odbioru i doręczenia przesyłki przez kuriera należy brać pod uwagę kilka ważnych aspektów związanych z usługą odbioru i doręczenia przesyłki przez kuriera.

Przede wszystkim musimy brać pod uwagę fakt, iż gdy zlecamy odbiór i doręczenie przesyłki przez kuriera to w takim wypadku musimy czekać na kuriera pod adresem wskazanym w zleceniu. Najczęściej w przypadku standardowego zlecenia nie możemy zawęzić godziny odbioru przesyłki. Kurierzy odbierają przesyłki w dni robocze najczęściej między godziną 8 a godziną 17 i w tych godzinach musimy czekać na kuriera który odbierze przesyłkę.

Paczka przed odbiorem przed kuriera musi myć przygotowania na wydania kurierowi. Zawartość umieszczona w opakowaniu musi być odpowiednio zabezpieczona aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Paczka musi być odpowiednio zabezpieczona przed przypadkowym otwarciem podczas transportu oraz do paczki musi być przyklejona etykieta. Kurierzy raczej nie przywożą etykiet i zawsze jeśli etykieta jest wymagana to najczęściej na etapie składania zamówienia otrzymujemy informację czy etykietę należy wydrukować i przykleić do przesyłki. Kurier obsługuje wiele zleceń odbiorów i doręczeń, a zatem nie może czekać na przygotowanie paczki do nadania.

Jeśli w zleceniu wybrana została opcja doręczenia przez kuriera to w takim wypadku pod wskazanym w zleceniu adresem doręczenia osoba odbierająca przesyłki musi czekać na kuriera pod wskazanym w zleceniu adresem. Podobnie jak w przypadku odbioru przesyłki, kurierzy doręczają przesyłki w dni robocze najczęściej między godziną 8 a godziną 17 i w tych godzinach musimy czekać na kuriera który doręczy przesyłkę.

Kurier przed odbiorem i doręczeniem przesyłki może skontaktować się z nadawcą lub odbiorcą telefonicznie natomiast nie jest to obowiązek kuriera, a jego indywidualna decyzja.

W przypadku problemów z odbiorem i doręczeniem przesyłki należy kontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską, która obsługuje zlecenie odbioru i doręczenia przesyłki.

Jeśli nie chcemy czekać na odbiór przesyłki przez kuriera możemy wybrać opcję nadania przesyłki w punkcie obsługi paczek lub w automacie paczkowym. Podobnie w przypadku doręczenia przesyłki. Możemy również skorzystać z różnych kombinacji usługi kurierskiej, a mianowicie w zależności do potrzeb możemy paczkę nadać w automacie paczkowym (np. w paczkomacie InPost lub automacie paczkowym Orlen Paczka, automacie paczkowym DHL POP BOX, itp.) i wybrać opcję doręczenia paczku kurierem pod adres. Taka opcja może być wykorzystana w przypadku zwrotu zakupów, których dokonaliśmy w sklepie internetowym.

Informacje na temat sposobów pakowania, etykiety oraz inne informacje dotyczące usługi możemy znaleźć w innych działach pomocy.

Jak zapakować przesyłkę?

Etykieta czyli dokument transportowy

« Powrót    Udostępnij

Kurier DPD

od 19.58

Zamów kuriera DPD. Paczkę od nadawcy odbierze kurier DPD i doręczy ją do adresata. Sprawdź szybkie nadania

Paczkomaty

od 16.78

Nadaj paczkę w punkcie. Paczkę nadasz w paczkomacie InPost lub paczko punkcie InPost

Kurier FedEX

od 20.22

Zamów kuriera FedEX. Paczkę odbierze kurier FedEX i doręczy ją do adresata. Wyślij przesyłkę.

ORLEN Paczka

od 11.70

Nadaj paczkę w punkcie. Paczkę nadasz w automacie paczkowym ORLEN Paczka. Sprawdź szybkie nadania

Śledzenie przesyłki

 

mykurier

Masz paczkę do wysłania? Ostatnie zakupy nie spełnimy Twoich oczekiwań lub chcesz zwrócić nietrafiony prezent lub zwrócić nietrafione zakupy do sklepu? Skorzystaj z prostego formularza i zamów kuriera lub nadaj paczkę w punkcie lub paczkomacie. Skorzystaj z opcji szybkich nadań. To prosty i szybki sposób na wysyłkę paczki.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone Wiesiołek-Pharma Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.