Pytania Klientów


Błąd w zamówieniu

Jeśli w zamówieniu pojawił się błąd, a zamówienie zostało opłacone i poprawnie przyjęte przez system przewoźnika (czyli został wygenerowany numer przesyłki i etykieta) to w zasadzie nie ma możliwości poprawienia błędu ponieważ zlecenie jest automatycznie wysyłane do przewoźnika. W takim wypadku należy wprowadzić nowe zamówienie i wysłać do zgłoszenie z prośbą o anulowanie błędnego zamówienia i wówczas obsługa anuluje zamówienie i zleci zwrot środków za anulowane zamówienie.

Jeśli w zamówieniu pojawił się błąd, a zamówienie zostało opłacone, ale zamówienie nie zostało przyjęte przez system przewoźnika (nie został wygenerowany numer przesyłki i etykieta) to prawdopodobnie wynika to z błędnie wypełnionego formularza lub błędnie działającego systemu przewoźnika. W takim wypadku system wysyła dodatkowa automatyczną wiadomość informującą o błędzie. W takim wypadku obsługa serwisu poprawi błąd tak szybko jak to tylko możliwe i po jego poprawieniu zlecenie zostanie wysłane do przewoźnika. Po poprawnym przyjęciu zlecenia przez przewoźnika obsługa serwisu wyśle informację o poprawionym błędzie w zamówieniu.

Jeśli kurier odebrał przesyłkę dla której w zleceniu wprowadzono błędne informacje dotyczące parametrów przesyłki (wagi, wymiarów lub kształtu opakowania) lub wprowadzono błędne dane dotyczące adresu doręczenia to w takim wypadku może zostać poprana dopłata za weryfikację przesyłki lub przeadresowanie przesyłki.

Poniżej wymieniliśmy większość przyczyn, które mogą być powodem błędów:

- niepoprawne dane Nadawcy lub Odbiorcy

- błędna nazwa miejscowości

- błędny kod pocztowy

- niewypełnione pole telefon

- przewoźnik nie przyjmuje zleceń na wybrany w formularzu dzień

- tymczasowy problem z systemem przewoźnika

« Powrót    Udostępnij

Kurier DPD

od 24.80

Zamów kuriera DPD. Paczkę od nadawcy odbierze kurier DPD i doręczy ją do adresata. Sprawdź szybkie nadania.

Paczkomaty

od 16.78

Nadaj paczkę w punkcie. Paczkę nadasz w paczkomacie InPost lub paczko punkcie InPost. Nadaj paczkę.

Kurier FedEX

od 28.98

Zamów kuriera FedEX. Paczkę odbierze kurier FedEX i doręczy ją do adresata. Wyślij przesyłkę.

Znajdź Paczkomat

od 16.78

Znajdź Paczkomat lub PaczkoPunkt InPost i nadaj paczkę. Wyszukiwarka Paczkomatów.

Śledzenie przesyłki

 

mykurier

Masz paczkę do wysłania? Ostatnie zakupy nie spełnimy Twoich oczekiwań lub chcesz zwrócić nietrafiony prezent lub zwrócić nietrafione zakupy do sklepu? Skorzystaj z prostego formularza i zamów kuriera lub nadaj paczkę w punkcie lub paczkomacie. Skorzystaj z opcji szybkich nadań. To prosty i szybki sposób na wysyłkę paczki.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone Wiesiołek-Pharma Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.