Przesyłkę można anulować jeśli nie została ona odebrana przez kuriera lub nie została dostarczona do punktu odbioru lub automatu paczkowego (np.: paczkomatu). Nie ma możliwości samodzielnego anulowania przesyłki. W tym celu należy napisać do obsługi serwisu. Gdy przesyłka zostanie anulowana to w takim wypadku środki za przesyłkę zostaną zwrócone na konto pre-paid, które będzie można wykorzystać do opłacenia kolejnego zamówienia. Aby móc korzystać z funkcjonalności pre-paid należy zarejestrować konto w serwisie. Inną opcją zwrotu środków za anulowaną przesyłkę jest zwrot transakcji poprzez pośrednika obsługującego płatności. W takim wypadku zostanie wystawiona faktura korekta, a zwrot środków zostanie zlecone u partnera obsługującego płatności. W szczególnym przypadkach może zostać pobrana zgodna z cennikiem opłata za anulację przesyłki (np.: w przypadku gdy kurier przyjechał po odbiór przesyłki i nie została ona wydana).
Zamów kuriera DPD. Paczkę od nadawcy odbierze kurier DPD i doręczy ją do adresata. Sprawdź szybkie nadania
Nadaj paczkę w punkcie. Paczkę nadasz w paczkomacie InPost lub paczko punkcie InPost
Zamów kuriera FedEX. Paczkę odbierze kurier FedEX i doręczy ją do adresata. Wyślij przesyłkę.